Informatie gezocht

Wie kent de schilder Tom Dibbets?

Gepost door Marijke de Leeuw 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Wie kent de schilder Tom Dibbets?

    26 november 2000 16:40
    Uit een erfenis heb ik een olieverf-
    schilderij van boten in een haven. Het schilderij is gemaakt door Tom Dibbets c.o.p. Helaas kan ik nergens deze naam terugvinden. Wie kan mij wat meer over de schilder vertellen?
  • antwoord

    27 november 2000 22:46
    : Uit een erfenis heb ik een olieverf-
    : schilderij van boten in een haven. Het schilderij is gemaakt door Tom Dibbets c.o.p. Helaas kan ik nergens deze naam terugvinden. Wie kan mij wat meer over de schilder vertellen?
    ---
    ---
    De naam Tom Dibbets heb ik nog nergens kunnen vinden, maar er is welJan Dibbets, geboren 1941 in Weert. Kan het misschien deze schilder zijn ?
  • Re: antwoord

    28 november 2000 13:28
    : : Uit een erfenis heb ik een olieverf-
    : : schilderij van boten in een haven. Het schilderij is gemaakt door Tom Dibbets c.o.p. Helaas kan ik nergens deze naam terugvinden. Wie kan mij wat meer over de schilder vertellen?
    : ---
    : ---
    : De naam Tom Dibbets heb ik nog nergens kunnen vinden, maar er is welJan Dibbets, geboren 1941 in Weert. Kan het misschien deze schilder zijn ?
    Helaas is het niet Jan Dibbets. Het schilderij is gesigneerd met Tom Dibbets cop. Ik denk dat het schilderij ook ouder is dan 1941.

  • Re: antwoord

    02 augustus 2001 17:13
    Aan: Gerrit Heemskerk,
    Ook ik ben geinteresseerd in de schilder Jan Kelderman (1914) en in bezit van enkele olieverf schilderijen. Helaas weet ik weinig van hem af (behalve wat in de Pieter Scheen staat) en zou graag meer weten. Heeft u misschien relevante informatie? Waar hij zoal heeft geleefd en geschilderd? Wanneer is hij overleden, etc?
    Met vriendelijke dank,
    J.de Jong
  • Re: antwoord

    08 april 2014 14:51
    Ook ik ben in het bezit van 2 schilderen van T. Dibbets. Het zijn schilderijen van natuurgebieden vermoedelijk uit de Brabant o.a. Heide velden met boerderij. Wie weet of kent deze schilder ?
    Gaarne een reactie.
    Martin Erich
  • Re: Wie kent de schilder Tom Dibbets?

    28 april 2014 07:02
    Dit is alles wat ik kon vinden misschien heb je er wat aan.
    Op 10-09-2013 op markplaats geweest.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.