Informatie gezocht

Schilderij H.Willers

Gepost door wim de goede 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilderij H.Willers

    05 februari 2008 10:16

    Mijn ouders zijn sinds 1947 in het bezit van een schilderij van H.Willers (zie bijlage). Ik zou graag meer weten over deze schilder en ook graag andere schilderijen van hem zien. Het schilderij moet overigens nodig worden schoongemaakt.
  • Re: Schilderij H.Willers

    06 februari 2011 12:15
    In onze zoektocht naar de historie van H. Willers kwamen wij uw bericht en schilderij tegen op internet.

    Wij zijn benieuwd waar hij vandaan komt en van welke stad ons schilderij is. Ik zal deze ook posten op deze site.

    Mocht u dit lezen, dan hoor ik graag of u iets verder bent gekomen met de antwoorden op uw vragen.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/06/2014 12:52 door T.R. ten brink.
  • Re: Schilderij H.Willers

    12 december 2011 14:20
    Ook ik heb een schilderij van Willers, weet er helemaal niets van en kan ook niemand vinden die er wel iets van weet.
  • Re: Schilderij H.Willers

    12 december 2011 14:32
    Wilt u een foto plaatsen dan kunnen we wellicht wat verder komen?
  • Re: Schilderij H.Willers

    29 augustus 2013 10:24
    wim de goede Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > > Mijn ouders zijn sinds 1947 in het bezit van een
    > schilderij van H.Willers (zie bijlage). Ik zou
    > graag meer weten over deze schilder en ook graag
    > andere schilderijen van hem zien. Het schilderij
    > moet overigens nodig worden schoongemaakt.
  • Re: Schilderij H.Willers

    29 augustus 2013 11:39
    Aan F.Bersee
    Ik krijg melding dat u een bericht hebt geplaatst inzake schilder H.Willers
    maar ik zie helemaal geen rekst. klopt dat?
  • Re: Schilderij H.Willers

    23 juni 2017 16:05
    Beste Wim de Goede,

    Het schilderij komt uit een erfenis van een tante. Zij heeft haar hele leven in Beverwijk gewoond.
    Voor zover ik heb begrepen was Willers een schilder van lokale taferelen uit de omgeving van Beverwijk. Het schilderij waarover ik beschik schijnt een zicht op Assendelft van heel vroeger te zijn.
    Er is verder niets van de man bekend of te vinden. Misschien kunt u mij iets verder helpen.
    Mvg

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.