Informatie gezocht

Ik zoek een schilderij

Gepost door Deborah-Stylow 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Ik zoek een schilderij

    24 oktober 2008 01:36
    Hallo allemaal,

    Ik ben dringend opzoek naar een schilderij. Ik heb het eens een keer gezien ergens in de stad/winkel/internet.. In iedergeval weet ik dus niet meer waar. Ik zou het schilderij ontzettend graag willen kopen, t maakt me ook niet uit wat het kost, als ik het maar heb.

    Ik heb hier een foto geupload, wat er een beetje op lijkt zodat jullie een idee krijgen wat ik precies zoek.
    Dus weet iemand waar ik dit schilderij (van mijn part een poster) kan kopen? of weet iemand de naam van de ontwerper/schilder?
    Alvast ontzettend bedankt.





    Dit is eigenlijk wat ik zoek (laatste foto) Maar dan t liefste rood met wit. dus rode achtergrond met witte letters of andersom.

    Deborah.
  • Re: Ik zoek een schilderij

    08 januari 2009 00:09
    Hi Deborah,
    Volgens mij is je laatste foto afkomstig van een sculpture van Robert Indiana. (zie handtekening)

    Robert Indiana
    LOVE
    sculpture, 1976

    Anne Valverde, gebruikt dezelfde Blokletters in haar schilderij: Love Indiana.

    Wellicht dat je zo wat verder komt.


    groetjes,

    Michel




    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/01/2009 00:19 door michel_deckers.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.