Informatie gezocht

wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

Gepost door Ellybr 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

    25 januari 2009 19:53
    Ik heb een mooie egyptisch bronzen kat gekregen met in de poot de naam A.Tiot
    Wie ken mij iets over het beeld en de waarde ervan vertellen
  • Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

    15 oktober 2014 18:38
    Hallo Elly,

    Weet je al wat over A.Tiot?
    Ik heb nl ook een Egyptisch bronzen kat in mijn bezit van A. Tiot.
    Aan welke kant zit bij jou de staart?
    Bij zoeken zag ik nl wel dat ze per paar werden verkocht.
    Zowel een linker als een rechter kat.
    Van de waarde weet ik helaas niets, kan er niet achter komen.
  • Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

    15 oktober 2014 22:36
    Om de prijs van dit beeld te kunnen bepalen is een foto, de maat en de staat er van weten.
  • Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

    05 november 2014 18:33
    de staart zit links en de naam rechts verder weet ik nog niet veel meer over dit beeld
  • Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

    05 november 2014 19:15
    ik heb een foto bijgevoegd ik hoop dat u mij meer kunt vertellen over de waarde

    het beeld is 38 cm hoog



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/11/2014 19:23 door Ellybr.
  • Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

    06 november 2014 09:58
    Over de kunstenaar A Tiot heb ik niets kunnen te vinden. Ik denk dan ook dat het niet 1 iemand is maar dat er een atelier achter zit die heel veel bronzen beelden in massaproductie fabriceerd.

    Milo is bv ook zo’n naam die een atelier, in dit geval uit China, gebruikt om illegale kopieën van bestaande beelden mee te signeren. Vermoed wordt dat zij dit doen n.a.v. foto’s gezien de kwaliteit van de geleverde beelden. Deze beelden worden via diverse verkoop- en veilingswebsites aangeboden voor een fractie van de prijs van het origineel. Kunstenaars kunnen in dit geval fluiten naar hun royalties.

    Als ik het goed heb gezien heeft uw beeld een lelijke plek op de voorpoot. Dat heeft invloed op de prijs. Een gaaf exemplaar wordt tussen de 100 en 150euro voor betaald. Die van u zit daar echter nog onder als ik dat van die plek goed heb gezien. Deze prijs is voor een beeld met deze afmetingen want ze worden in verschillende afmetingen geleverd uiteraard voor verschillende prijzen.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/11/2014 07:56 door mp.kunst.
  • Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

    10 november 2014 09:38
    De staart zit bij mij dus aan de andere kant.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.