Informatie gezocht

Wilhelmus Marinus Retera (1890-1955)

Gepost door Vonschnort 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wilhelmus Marinus Retera (1890-1955)

    08 oktober 2010 14:55
    Ter aanvulling van de biografie over de kunstenaar W M Retera, zoek ik afbeeldingen van schilderijen, aquarellen, tekeningen, architectuur ontwerpen, etswerk, houtsnede enzovoort (alles zo'n beetje is welkom). Nieuwe inzichten, wetenswaardigheden, alle informatie is welkom, natuurlijk kunt u rekenen op zorgvuldige behandeling van alle nieuwsfeiten. Al vast mijn dank.
  • Re: Wilhelmus Marinus Retera (1890-1955)

    10 april 2012 22:25
    Geachte heer,
    I.v.m. de voorbereiding voor een lezing over de bouw van het Vredespaleis zoek ik fotomateriaal van het atelier in het paleis waar onder leiding van de Haarlemse architect van der Steur diverse meester timmerlieden en beeldhouwers werkzaam waren tussen 1911 en 1913.
    Dit atelier was tijdelijk ondergebracht in de ruimte voor de bibliotheek van het Vredespaleis.
    Mijn lezing gaat over de bouw en inrichting van het Vredespaleis.
    Ik kijk met belangstelling uit naar uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
    N.R.Groot
    haagmarkant@telfort.nl
    Den Haag



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/05/2012 23:04 door Haagmarkant.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.