Informatie gezocht

Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

Gepost door uverb 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

    09 oktober 2017 15:54
    Bij een veiling in Den Haag wordt dit schilderijtje geveild, gecatalogiseerd als Wim Klop. Kent iemand deze schilder? Of staat er Klap? Of Klep? Ik heb een veel mooier boslandschapje van deze schilder, op doek met een onleesbaar stempel van een Rotterdamse winkel voor kunstspullen. Bedankt vast voor jullie antwoorden, Rotterdammers!
  • Re: Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

    11 november 2017 13:04
    Ik heb toevallig ook een Wim Klop. Behoorlijk beschadigd, scheurtje, van het hout afgevallen en zonder lijst. Maar de stijl en handtekening lijken sterk. Hoogstwaarschijnlijk afkomstig uit omgeving Rotterdam.
  • Re: Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

    15 november 2017 20:09
    Dankjewel Squixz. Ik snap er niks van. Nooit van gehoord maar een ontegenzeglijk goeie schilder en dan heel toevallig biedt het R'damse Venduehuis er maar liefst 6 aan:
    [www.notarishuis.com]

    En, Wim Klop, onvindbaar bij Artprice & Co ja zelfs bij de RKD, is dus toch een naam. Hebben we toch gelijk dat hij de moeite waard is, Squixz...

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.