Informatie gezocht

J.Warmenhoven

Gepost door nelvdp 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • J.Warmenhoven

    03 november 2012 13:43
    Wie kent de schilder/tekenaar : J. Warmenhoven?
  • Re: J.Warmenhoven

    14 november 2012 06:59
    Landschapschilder? Niet veel over bekend.

    Zie ook [www.museumserver.nl]



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/11/2012 07:39 door mp.kunst.
  • Re: J.Warmenhoven

    03 april 2013 19:09
    Ik ken inmiddels tien van zijn schilderijen. Bezit er twee van twee reproducties naar "de schilderij van J. Warmenhoven".
  • Re: J.Warmenhoven

    08 april 2013 11:06
    Goedendag,

    Ik heb te koop: Warmenhoven, J. "Zeilboten in haven" olieverf op doek in eiken lijst 30 x 39 cm. Prijs €110,-

    Van de schilder verder weet ik weinig, maar het is een mooi werk in eiken lijst.
  • Re: J.Warmenhoven

    12 april 2014 15:54
    Ik ken inmiddels 20 werken van de schilder en heb er zelf vijf in bezit. Pas nog een gekocht in Beverwijk.
  • Re: J.Warmenhoven

    04 juli 2014 21:40
    kunt U mij meer informatie geven over de schilder Warmenhoven. Heb een schilderij van hem ij mijn bezit maar kan geen info vinden
  • Re: J.Warmenhoven

    07 november 2014 11:09
    Nee helaas ik kan u niet zoveel meer vertellen. Ik heb op dit moment 26 afbeeldingen van schilderijen. Een half jaar geleden stond ik in contact met iemand in Australië. Zij vertelde mij dat een van haar voorvaderen slager was in Leiden en het verhaal gaat dat de slager geïnteresseerd was in kunst en in ruil voor vlees schilderijen overnam. Er zijn drie schilderijen in Australië. Welk schilderij heeft u in uw bezit? Ik bezit twee reproducties en zeven echte schilderijen. Alle afbeeldingen staan op [www.pinterest.com]
  • Re: J.Warmenhoven

    08 februari 2015 14:54
    Ik zag er net nog 1 te koop staan op de markt in amsterdam. Zijn deze schilderijen wat waard dan ?
  • Re: J.Warmenhoven

    08 februari 2015 17:05
    Ik koop ze gemiddeld tussen de vijfentwintig en 75 euro. Foto gemaakt?

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.