Informatie gezocht

meeuwis van buuren

Gepost door symons 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: meeuwis van buuren

    09 oktober 2001 19:18
    I am in Arizona, U.S.A., speak and read only English. Have recently purchased a seascape painting by Meeuwis van Buuren. Know nothing about him. Can you help me? In English?
    Thank you so very Much,
    Sincerely,
    Roberta Gardner
  • Re: meeuwis van buuren

    01 november 2001 16:54
    Sorry but I can not tell you very mutch about Meeuwis van Buuren. I have also a seascape painting that my father bought in Amsterdam in the late 1950th and brought home to Norway. The painting is now in my posession. It is a wonderful painting of a stormy sea with one seagull. My father told me that it was painted by a famous marine painter but I have up till today not been able to find out anything about him. If you should have more luck with your investigations I would appreciate to hear from you.
    Best regards,
    Kurt
  • Re: meeuwis van buuren

    27 november 2006 19:44
    Hoi Meeuwis van Buuren heeft in de oorlog op een boerderij in Overschie (Rotterdam) gewoond en heeft daar diverse schilderingen van het boeren erf gemaakt. Ik ben opzoek naar die schilderingen en wil graag in contact komen met de huidige eigenaren. Graag wil ik ze kopen of er een foto van daar wij de genen zijn die nu op die boerderij wonen.

    Gr. Heleen
  • Re: meeuwis van buuren

    29 oktober 2007 20:58
    hallo ik zoek scilderijen van meeuwis van buuren,Meewis van Buuren geb Rotterdam 1902 beroep schilder van zeegezichten duin en landschapen, de scilder is al overleden mijn email aders frans@f-theuns.speedlinq.nl
  • Re: meeuwis van buuren

    17 april 2009 19:29
    Mijn Schoonvader heeft ongeveer 50 jaar geleden een duinaangezicht gekocht en mee naar Mexico City genomen als een aandenken aan alle mooie vakanties die hij met zijn gezin in Zandvoort aan zee had gehad.

    Ik heb Frans Theuns een e-mail met een foto gestuurd indien er meer geinteresseerden zijn, stuur mij dan even Uw e-mail.

    bronrooda@gmail.com

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.