Informatie gezocht

Leo Niehorster

Gepost door lenidekker 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Leo Niehorster

    23 november 2013 17:17
    Voor enige tijd las ik een berichtje dat de kleindochter van Leo Niehorster graag informatie wilde hebben over o.a. de verblijfplaats van schilderijen van haar groot vader. Ik erfde van mijn grootmoeder een viertal gouaches o.a. van twee boerderijtjes en een poort. Tevens weet ik dat mijn oom in zijn jeugd las heeft gehad van Leo Niehorster.

    Mocht zij als noch info over deze werken willen hebben, ldan kan zij contact met mij opnemen via dit forum.

    Leni Dekker
  • Re: Leo Niehorster

    11 augustus 2015 22:57
    Dear Lenni Dekker,

    Ik ben de kleindochter van Leo Niehorster. Mijn naam is Saskia Marijke van den Berg Niehorster. Ik ben in Mexico geboren en dus mijn Nederlands is niet so goed. Ik woon nu in de Verenigen staten. Ik wil heel graag informatie van mijn opa hebben. Mijn email adressen zijn:

    smnc@kc.rr.com
    saskiamarijke@gmail.com

    Kunt u mij schrijven als u blijft? Ik zaal dat heel fijn finden. Dank u wel! Met vrindelijk groetjes, Marijke

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.