Informatie gezocht

Jos van Dijk

Gepost door myriamzee 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Jos van Dijk

    27 juni 2014 19:57
    Hallo,
    Kan iemand me iets vertellen over de waarde van schilderijen van Jos van Dijk?
    Mijn poging om n foto te uploaden lukken nog niet maar ik zal nog ns proberen.
    het is een ietwat somber landschapsschilderij bij schemering.
  • Re: Jos van Dijk

    27 juni 2014 20:20
    Hallo

    Genoeg te vinden van deze schilder op google, wordt ook aangeboden op Marktplaats...
    Dus daar kan je prijzen vergelijken en dan weet je ongeveer de waarde van het werk wat jij in bezit hebt....
  • Re: Jos van Dijk

    28 juni 2014 11:05
    Hoi..op marktplaats was ik al maar kon er niet echt iets vinden mbt waarde. Kan aan mij liggen hoor..kom er weinig. Google ook gezocht....en kwam zo op deze site en leek me de plek om vragen te stellen. Ik heb nl vanalles waarvoor ik moet zoeken nu en erg weinig tijd door omstandigheden. Maar bedankt voor je antwoord iig.
  • Re: Jos van Dijk

    28 juni 2014 19:00
    Hier de hoogste prijzen die Artprice meldt. Let wel: recentelijk bleven er een aantal onverkocht bij Dickhaut, venduehuis e.d. Als je de heer Heemskerk vraagt om uitslagen van Van Dijk, krijg je een veel betere lijst:

    [www.museumserver.nl]

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.