Informatie gezocht

waarde?

Gepost door nicolellll 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • waarde?

    05 juli 2014 23:49
    Ik heb dit schilderij jaren geleden van iemand gekocht op een rommelmarkt. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit schilderij wat waard is?
  • Re: waarde?

    06 juli 2014 12:00
    Dit is een schilderij die de Rijksoverheid als gevolg van de BKR regeling in haar bezit heeft verkregen.
    Dit is een schilderij van Jan Tebben. Johannes Thomas Lambertus Tebben werd geboren in Amsterdam op 06.03.1909. Hij is overleden te Laren op 09.05.1978
    Zijn beroep was graficus, kunstnijveraar, schilder en tekenaar.
    Uw schilderij stamt uit een tijd dat hij voornamelijk decoratief werk maakte. Geen schilderij uit zijn meest gewilde periode helaas en dat heeft invloed op de waarde die ik niet erg hoog inschat. Vergelijkend werk wordt verkocht voor rond de 100euro maar in uw geval zal het schilderij de 100euro waarschijnlijk niet halen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.