Informatie gezocht

wat voor telefoon ? is dit precies..

Gepost door bloem 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • wat voor telefoon ? is dit precies..

    29 oktober 2014 23:25
    hallo, hoe word deze telefoon genoemd? ik dacht zelf om door te verbinden maar weet het niet zeker.. wie o wie kan mij wat informatie hierover geven. groet bloem
  • Re: wat voor telefoon ? is dit precies..

    29 oktober 2014 23:40
    Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar gooi het internet open en zoek eens op "gecophone junior".
    Voor zover ik zie is er de wereld aan informatie te vinden, ook over dit model.
    Zoek desnoods in google op de genoemde zoekterm en dan op "afbeeldingen", ook daar zie je deze modellen voorbijkomen.
    Klik op de betreffende foto, open de link en dan zal er wel wat info verschijnen.

    Ohja, ik vrees dat dit trouwens niet helemaal 't goede forum is voor dit soort zaken..misschien dat er hier een telefoonfetisjist bij zit die u meer kan vertellen, maar ik betwijfel 't.

    Hoe dan ook: succes met uw zoektocht!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.