Informatie gezocht

telefonie in nederland

Gepost door dennis66 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • telefonie in nederland

    25 december 2014 14:30
    hoi mensen ik ben op zoek naar info over telefoonnummers in nederland. met name tussen 1880 en 1905
    Ik verwacht dat in deze periode het telefoon nummer dat ik zoek is uitgegeven, nou ja ik weet het zeker maar probeer via het telefoon nummer het jaar te specificeren het gaat om telefoon nummer 1460 te arnhem het was in die tijd van kunsthandel max aan de steenstraat.

    mijn vragen :
    1 kan iemand me vertellen in welk jaar dat telefoonnummer precies is uitgegeven
    2 kan iemand me vertellen wanneer die telefoonnummer aangepast/ omgezet is naar meer cijfers?
    3 kan iemand me meer vertellen over dit telefoonnummer

    groetjes dennis
  • Re: telefonie in nederland

    04 januari 2015 17:23
    Voilá

    In 1915 was dit nog het nummer: [www.geneaknowhow.net]


    In 1950 bestond zaak nog maar het nummer was toen 22665: [www.geneaknowhow.net]

    Veranderingen werden in de 1e helft van die eeuw niet systematisch doorgevoerd met een cijfertje meer. Je kreeg gewoon een ander nummer.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/01/2015 18:11 door Hart.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.