Informatie gezocht

Informatie gevraagd pentekening Indonesië

Gepost door Jeroenc 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Informatie gevraagd pentekening Indonesië

    19 januari 2015 19:11
    Hallo,

    Enige tijd geleden heb ik een ingekleurde pentekening in mijn bezit gekregen uit Indonesië. Niet gesigneerd op tekening, maar wel verfijnd gemaakt. Gezien de achterkant en de wijze waarop het bevestigd is ook een oude pentekening. Op achterkant van het frame staat David Teh (ben niet zeker van achternaam)
    Nu hebben meerdere belangstellenden zich gemeld maar ik zou zo graag iets meer willen weten van de voorstelling en/ of mogelijke waarde. Zou iemand misschien iets meer over willen vertellen.
    Afmeting buitenkant : 32 x 41


    Mvg
    Jeroen



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22/01/2015 19:20 door Jeroenc.
  • Re: Informatie gevraagd pentekening Indonesië

    23 januari 2015 09:36
    Op de achterkant van het frame staat David Teh of Tseh.....gaat er bij iemand een belletje rinkelen misschien?
  • Re: Informatie gevraagd pentekening Indonesië

    03 februari 2015 12:16
    Het is misschien moeilijker te beoordelen vanaf een foto maar ik lees niet David maar Andre als eerste naam.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/02/2015 13:37 door mp.kunst.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.