Informatie gezocht

Uit erfenis enkele schilderijen en etsen. wie kan mij helpen ?

Gepost door FreeMason 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Uit erfenis enkele schilderijen en etsen. wie kan mij helpen ?

    09 februari 2015 17:20
    Geen idee wat het is, maar hier zijn de plaatjes kan iemand mij helpen met de waarde bepaling van deze dingen?
    Alvast bedankt!

    Ik weet niet precies hoe ik dit het beste kan doen maar ik heb 3 foto's toegevoegd en een album op Flickr gezet, en vul ze nog even aan met nieuwe foto's , en zijn nog meer dingen die ik nog niet op de foto heb staan en andere dingen zijn wat wazig geworden zie ik nu:

    [www.flickr.com]



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/02/2015 18:57 door FreeMason.
  • Re: Uit erfenis enkele schilderijen en etsen. wie kan mij helpen ?

    11 februari 2015 12:22
    Nummer 2 is een Aquatint (ets) van MICHAEL FRANCIS (Mike) PODULKE met de titel "Nacht Vogels"
    Kost in de handel ong. 250euro. Uiteraard brengt hij bij verkoop minder op.

    Naar de andere 2 zoek ik nog.
  • Re: Uit erfenis enkele schilderijen en etsen. wie kan mij helpen ?

    11 februari 2015 18:59
    Nummer 1 is mogelijk van Wim van Ham. Wilhelmus Anthonius (Wim) van Ham, geboren 1900 te Gouda, overleden 1974 te Amsterdam. Wim van Ham was schilder en tekenaar en werkte daarnaast bij de Plateelbakkerij Ram te Arnhem als plateelschilder. Hij werkte o.a. vanuit Deventer.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.