Informatie gezocht

selhorst

Gepost door rik van der linden 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • selhorst

    10 augustus 2002 18:44
    Wie kent de schilder Selhorst, hij tekent met hoofdletters SELHORST, en schildert en of schilderde landschappen. B.v.d. Mw. W. van der Linden
  • Re: selhorst

    30 oktober 2004 12:17
    Geachte heer van der linden,
    op zoek naar gegevens over de schilder selhorst kwam ik Uw naam tegen. Wij hebben een schilderij van selhorst en wel th. als voornaam en met hoofdletters geschreven. Het onderwerp is: een dorpje langs een rivier waar een zeilboot in vaart, ook een kerkje bevindt zich op het schilderij en een molen. Mocht U iets weten over deze schilder dan zou ik graag een e-mail van u willen ontvangen.
    Met vriendelijke groet, e.v.d.dhoeve
  • Re: selhorst

    26 augustus 2005 01:48
    Uit de erfenis van mijn grootvader heb ik overgehouden een schilderij gesigneerd SELHORST (in hoofdletters), dat een strand voorstelt met zeilboten er op. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, en hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen.

    Ed Corsten
  • Re: selhorst

    30 november 2005 11:30
    de kunstschilder welke u bedoelt is van mij een volle neef.
    Ad. is enkele jaren geleden overleden vermoedelijk van ouderdom.
    hij woonde altijd in het kunstenaars dorp aan zee.
    ik heb zelf geen stukken vam Ad.
    ik hoop u van dienst te zijn geweest met groeten

    H.Selhorst
  • Re: selhorst

    13 december 2005 13:08
    Hallo ik kwam deze site tegen op zoek naar kunstschilders wij hebben een
    TH , SELHORST het is een schilderrij met daar op een boerderijtje met enkele kippen waar langs een rieviertje stroomt met in de horizon een dorp of stad verder nog wat bomen een een bewolkte lucht.
    mocht U wat meer informatie hebben dan lezen wij dat graag.
    met de vriendelijke groete Fam loogman
  • Re: selhorst

    22 december 2005 12:22
    Hallo
    Afgelopen week was ik in het Dords museum en dacht dat ik een schilderij zag met de naam Selhorst. Thuis heb ik een Selhorst bosgezicht met fazant hangen.
    Nooit geweten dat dit misschien een bekende schilder is.
    Misschien dat U mij iets meer kan vertellen.
    Met vriendelijke groet

    Maria Baas
  • Re: selhorst

    03 februari 2006 14:36
    Of Selhorst een bekende schilder is geworden zou ik niet weten. Wel weet ik dat hij in de 50-er en 60-er jaren woonde en werkte in Bergen NoordHolland. Voor zijn scheiding -ergens in de 50-er jaren, woonde hij in het dorpje Groet aan de Achterweg. Mijn ouders hadden op het erf naast dat van zijn ex vrouw en kind een zomerhuisje alwaar ik elke zomer heb doorgebracht. In die contreien vind je vast en zeker mensen die je meer kunnen vertellen over deze man.
    groet,
    Anton
  • Re: selhorst th

    18 maart 2015 14:42
    Dag Bernard en Selhorst geïnteresseerden,

    Ik heb een biographie op het web gezien over Ad Selhorst, zie bijlage !

    Groetjes,

    Gerard Lemmens
  • Re: selhorst th

    18 maart 2015 15:03
    Dag Bernard,

    Ik denk dat jij sinds 2008 een ander e-mail adres heb aangeschaft want het oude e-mail adres van je werkt helaas niet meer ??

    Groetjes,

    Gerard

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.