Informatie gezocht

Wie is de schilder?

Gepost door LDRD 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie is de schilder?

    07 maart 2015 12:34
    Beste kunstkenners,

    Ik heb onlangs een schilderij gekocht, zie de foto's.
    Het is rechtsonder gesigneerd 'Homer'. Vermoedelijk 20e eeuw (halverwege?) en vermoedelijk een Parijs straatbeeld.

    Uiteraard heb ik wat naspeurwerk gedaan naar wie de schilder is, maar kom er niet goed uit.

    Homer Winslow zal de schilder niet zijn, gezien de stijl en de voorstelling op het schilderij lijkt me dit onwaarschijnlijk.

    Homer Costello is al wat aannemelijker, hoewel ik toch maar weinig van deze schilder kan vinden.

    Iemand enig idee van welke schilder dit schilderij zou kunnen zijn en wat de herkomst is? Ook wat meer info over de
    betreffende schilder is zeer welkom.

    Alvast dank voor het meedenken!
  • Re: Wie is de schilder?

    03 januari 2018 16:31
    De eerste schilderij heb ik ook ...Gekocht op een rommelmarkt.
    Is dit van enige waarde?? Kvind er ook nieveel van terug op'tnet.
    Mvg Patrick
  • Re: Wie is de schilder?

    26 januari 2018 15:32
    CarCleaner Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > De eerste schilderij heb ik ook ...Gekocht op een
    > Is dit van enige waarde?? Kvind er ook nieveel van
    > Mvg Patrick

    Geen idee Patrick, datzelfde vraag ik me ook af. Ik ga ervan uit dat het niet veel waard is en dat er mogelijk diversen van in omloop zijn.
    Zou het wel leuk vinden om de herkomst te weten, want er is nauwelijks iets over te vinden.
    Kan je een foto plaatsen van jouw schilderij, liefst met leesbaar signatuur, wellicht helpt ons dat verder.
    Vr.gr. Loes
  • Re: Wie is de schilder?

    26 januari 2018 16:41
    Er is nauwelijks iets van te vinden omdat het een Chinees massaproduct is uit een van de vele kunstfabrieken:

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.