Informatie gezocht

Afbeelding schilderij gezocht

Gepost door bartmoens 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Afbeelding schilderij gezocht

    07 april 2015 10:08
    Beste

    Ik ben al geruime tijd op zoek naar een afbeelding van een schilderij. Probleem is evenwel dat ik noch de naam van de schilder noch deze van het werk ken. Hopelijk lukt het met onderstaande beschrijving.

    Op het schilderij zie je een koppel al fietsend een berg op rijden. Zij rijden weg uit een regenachtig dal richting zonnigere oorden. De man (al wat ouder, sjofel gekleed en op klompen) staat recht op de trappers en doet heel veel moeite om de fiets boven op te berg te krijgen. Op het zadel van de fiets zit een dikkere dame. De dame is mooi gekleed en heeft een paraplu/parasol in de hand. Op de bagagedrager ligt een tas.

    Wie o wie, kan me helpen aan een afbeelding van dit schilderij? Of desnoods de naam van de schilder en het museum waar dit schilderij hangt.
    Ik kijk uit naar jullie reacties!

    Groet

    Bart Moens

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.