Informatie gezocht

Louis Icart

Gepost door tonv 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Louis Icart

    15 april 2015 11:22
    Ik heb een mooie ets van de bekende Franse kunstenaar Louis Icart, voorstellende "sous les toit" of "the attic room". Omdat ik weet dat er nogal wat namaak in de handel is, wil ik graag zekerheid over deze ets. Wie heeft er genoeg expertise om aan de hand van bijgevoegde foto's vast te stellen of deze ets authentiek is? Ik wil het werk niet uit de lijst halen.

    De afbeelding zelf is 42,3 x 36,5 cm (totale plaatafdruk een paar millimeter groter). Het werk is rechtsonder met potlood gesigneerd. Linksboven copyrightgegevens en datering. Er is verder geen merkteken.

    Uw opmerkingen worden zeer op prijs gesteld.
  • Re: Louis Icart

    18 april 2015 11:44
    Harelijk dank voor de link. Veel informatie, waarbij ik vooral de informatie over de dubbele drukrand interessant vond. Mijn ets heeft die.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.