Informatie gezocht

Kunstenaar en richtprijs gezocht :)

Gepost door Noukzel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Kunstenaar en richtprijs gezocht :)

    06 juni 2015 11:46
    Hey iedereen,

    Mijn moeder en ik kochten dit intrigerende schilderij in een tweedehandswinkel. Nu zijn we zeer benieuwd naar de herkomst van dit schilderij. We verkopen het zeker niet, want we zijn er gewoon door gepakt. wie kan ons helpen? het is gehandtekend, maar nauwelijks leesbaar, het lijkt op Tuymans/Tijlmans??

    help!

    Alvast bedankt :)
  • Re: Kunstenaar en richtprijs gezocht :)

    06 juni 2015 12:07
    Uw schilderij is van Franz Meerts (1836–1896). Ik vermoed dat uw schilderij niet origineel is want het origineel bevind zich in Southampton City Art Gallery England.
  • Re: Kunstenaar en richtprijs gezocht :)

    06 juni 2015 12:12
    Super, dank je wel. Het blijft een intrigerend werk. :) mijn moeder heeft er 35 euro voor betaald, was dat het waard denk je?
  • Re: Kunstenaar en richtprijs gezocht :)

    06 juni 2015 16:32
    Voor al het plezier dat het schilderij u en uw moeder geeft is het de aankoop voor 35 euro meer dan waard.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.