Informatie gezocht

Wij hebben hier een prachtig schilderijtje geörven...Maar wie kan mij meer vertellen over deze schilder?

Gepost door S.Boxem 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wij hebben hier een prachtig schilderijtje geörven...Maar wie kan mij meer vertellen over deze schilder?

    20 juli 2015 22:56
    We hebben een schilderij geörven van mijn man's oma van 98 jaar. Zover we weten komt het uit de familie 1 generatie terug. De schilder heet: (Haan) Kieviets (voornaam niet zeker). Nu zijn wij als volgende generatie erg nieuwsgierig wie deze man was en welk werk er nog meer van hem 'rondzwerft'. Waar kwam deze schilder vandaan? Zijn zijn voorstellingen allen realistisch geschilderd? Van wanner tot wanneer leefde deze man?
  • Re: Wij hebben hier een prachtig schilderijtje geörven...Maar wie kan mij meer vertellen over deze schilder?

    29 juli 2015 15:09
    Waarschijnlijker lijkt mij: Daan Kiewiets.
  • Re: Wij hebben hier een prachtig schilderijtje geörven...Maar wie kan mij meer vertellen over deze schilder?

    29 juli 2015 20:33
    Dat klinkt logischer indd. Maar helaas nog niets te vinden over deze schilder....

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.