Informatie gezocht

Fotograaf gezocht van artistiek naakte groepsfoto

Gepost door patricia 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Fotograaf gezocht van artistiek naakte groepsfoto

    07 februari 2016 22:33
    Goedenavond kunstliefhebbers,

    Ik ben naarstig op zoek naar de naam van de fotograaf van een groepsfoto van naakte mannen en vrouwen. Ik heb deze aan de muur gezien van een pand in Amsterdam (maar vind het huis niet meer terug). Via Google ben ik enkel het werk van Marc Lagrange en Jordi Gomez. Daar lijkt het wel erg op (de setting, belichting), maar in mijn hoofd betrof het een foto met meer mensen.

    Kan iemand mij helpen?

    Alvast hartelijk dank voor het meedenken,

    Groeten
    Patricia
  • Re: Fotograaf gezocht van artistiek naakte groepsfoto

    09 februari 2016 13:38
    Hoi Patricia,

    Misschien bedoel je de foto's van Spencer Tunick ? Die is bekend vanwege zijn werken met grote groepen naakte mensen.

    Zie ook: [nl.wikipedia.org]
  • Re: Fotograaf gezocht van artistiek naakte groepsfoto

    09 februari 2016 15:18
    Hai Amfora,

    Erg bedankt voor je reactie.
    De foto die ik bedoel, is eentje die wat meer in dezelfde sfeer is opgenomen als The Last Supper van de fotografen die ik noemde.
    Binnen, kunstmatige belichting, etc.
    De hoeveelheid mensen komen ook enigzins overeen, het waren er wellicht 5 รก 10 meer.

    Weet je nog anderen?

    Bedankt voor het meedenken,

    Groeten
    Patricia
  • Re: Fotograaf gezocht van artistiek naakte groepsfoto

    09 februari 2016 21:53
    Wordt nu wel een uitdaging om de fotograaf te vinden die je zoekt :-)

    Op de site van Cobra Art vind je veel werken in de sfeer van de fotografen die je al noemde. Misschien zit daar wat tussen ?

    [www.cobraart.nl]

    Weet je nog ongeveer waar je de foto aan de muur in Amsterdam hebt gezien ? Was dat aan de gevel van een woonhuis / kantoor / galerie of iets dergelijks ? Wellicht dat de Amsterdammers onder de lezers van dit forum dit dan herkennen...

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.