Informatie gezocht

Signaturen zonder schilderij

Gepost door Hart 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Signaturen zonder schilderij

    20 februari 2016 15:07
    Beste admin,

    Steeds meer mensen vragen hier signaturen te identificeren zonder een foto van het betreffende werk toe te voegen. Ik heb besloten niet meer om zo'n foto te vragen en zulke verzoeken gewoon over te slaan. Het bezorgt de beantwoorders zinloos werk. Bovendien ervaar ik het als onbeleefd halve gegevens te fourneren en mij te laten wachten tot ik mijn kennis mag presenteren. Ik hoop dat ik op één lijn zit met de anderen die hier hun tijd en ervaring gratis ter beschikking stellen. Het zou me daarom verheugen als nieuwe bezoekers te lezen krijgen dat de subtitel van dit forum letterlijk genomen moet worden: "Wie weet van wie dit schilderij is". En niet van wie deze signatuur is.
  • Re: Signaturen zonder schilderij

    20 februari 2016 15:38
    ik sluit me hier volledig bij aan we doen het immers om een ieder te helpen.
    Enige wat we vragen is inderdaad iets meer inzet van de vragende .
    Wellicht dat de vrager hiervoor begrip kan opbrengen .
    Het is toch geweldig dat iemand zijn kennis ter beschikking stelt wordt
    in ieder geval door mij zeer op prijs gesteld.
  • Re: Signaturen zonder schilderij

    20 februari 2016 16:27
    Niets aan toe te voegen namelijk totaal mee eens.
  • Re: Signaturen zonder schilderij

    01 april 2016 18:11
    Sorry mijn excuses was ook mijn bedoeling maar bestand was te groot om te plaatsenen,kwam wat tussendoor en daarna is het erbij ingeschoten.
    ik begrijp dat er ook een foto van het schilderij zelf bij moet,ga het gelijk doen.


    mvg jeroen

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.