Informatie gezocht

Wie heeft deze fikkie geschilderd? - wally?

Gepost door Jeroenc 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Wie heeft deze fikkie geschilderd? - wally?

    26 februari 2016 17:35
    Hallo,

    Vandaag deze Fikkie gekocht in Utrecht. Niet omdat het werk nou in zo'n denderende staat is, maar gewoon omdat 'ie bleef kijken. Er staat wel iets van een handtekening op, maar ik kan er niet wijs uit. Denk een W te ontcijferen. en misschien een A. Lijkt iets van x(omleesbaar)Wally te staan. Wally Moes misschien?

    Slecht is het werk niet - vind ik - wel vies en beschadigd. Helaas woest uit de lijst gerukt en op een stapel gegooid.
    Maat: 41 x 32 cm

    De lijst zelf is gekocht bij firma A.J. van der Linde (Amsterdam). Staat op de lijst in rode letters.

    Maar hopelijk kan iemand op dit forum schilderij koppelen aan een schilder.... Ik ben benieuwd

    mvg
    Jeroen



    9 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/02/2016 15:02 door Jeroenc.
  • Re: Wie heeft deze fikkie geschilderd? - wally?

    09 maart 2016 16:59
    Toch nog een poging... ik heb dit werk op MP neergezet om te kijken of iemand de signatuur herkent en er hebben mij meerdere mensen gemaild met het verzoek dit werk te mogen kopen. ("wat is uw uiterste prijs" enzo)
    Maakt mij toch nieuwsgierig...

    Zou iemand nog een blik op de signatuur / werk willen werken om te kijken of hij/zij de schilder herkent? / welke richting ik de maker moet zoeken?

    mvg
    jeroen
  • Re: Wie heeft deze fikkie geschilderd? - wally?

    13 april 2016 22:03
    Kan ik het kopen? Wat is je uiterste prijs?
  • Re: Wie heeft deze fikkie geschilderd? - wally?

    14 april 2016 09:24
    Het gaat vermoedelijk om de dierenschilderes Cornel Kwint [rkd.nl]

    Dat is geen dure kunstenares, maar hondjes zijn altijd in trek.
  • Re: Wie heeft deze fikkie geschilderd? - wally?

    24 april 2016 13:20
    Dank je Hart. Ik zie nu pas je reactie. Gek genoeg niet automatische doorgezet naar mijn mail....
    Altijd een scherp oog. En ik heb idd gemerkt dat het hondje in trek is...:-)

    @karelappel: ik heb het werk nog in bezit. Eventueel bereid tot verkoop bij goede prijs. Misschien handig om mij even prive te mailen? j.conijn@chello.nl

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.