Informatie gezocht

Wie kent deze Portugese schilder? Geen idee deze vraag hier gesteld kan worden. Misschien een link naar een Portugees forum?

Gepost door Mariannesix 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kent deze Portugese schilder? Geen idee deze vraag hier gesteld kan worden. Misschien een link naar een Portugees forum?

    05 maart 2016 13:45
    Wie kent deze Portugese schilder? Geen idee of deze vraag hier gesteld kan worden. Anders misschien een hint betreffende een Portugese site?
  • Re: Wie kent deze Portugese schilder? Geen idee deze vraag hier gesteld kan worden. Misschien een link naar een Portugees forum?

    05 maart 2016 14:40
    Het lijkt me geen meesterwerk. Er staat zonder enige twijfel José Jorge en daarvan bestaan er meerdere. Maar schilderijen die met alleen voornamen gesigneerd zijn, kom je (behalve Vincent) op de serieuze kunstmarkt niet tegen. Ik ken de Portugese kunst redelijk en spreek Portugees, maar een aparte site voor alle moderne Portugese kunst heb ik nog niet ontdekt. Wel een heleboel regionale en persoonlijke. Het is niet als advies bedoeld, maar persoonlijk zou ik dit werk naar de kringloopwinkel brengen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.