Informatie gezocht

Iemand een idee ...Goebel??

Gepost door ariekunst 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Iemand een idee ...Goebel??

    15 mei 2016 22:49
    Iemand een idee betreffende deze signatuur?
    Ook wie weet waar dit is geschilderd...
  • Re: Iemand een idee ...Goebel??

    16 mei 2016 00:06
    Er staat Gessel. Die Tweede S heet een Ringel-S. Van Gessel of Gessel is een pseudoniem van Adriaan Terhell en/of van Delfgauw.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/05/2016 00:07 door Hart.
  • Re: Iemand een idee ...Goebel??

    09 juni 2016 02:11
    Hallo hart

    Hebben we het hier dan inderdaad over een Delfgauw of meer richting Terhell.
    Zelf ga ik richting Delfgauw maar ben benieuwd hoe jij erover denkt.....

    Waarde van dit werkje? enig idee?
  • Re: Iemand een idee ...Goebel??

    09 juni 2016 08:49
    hallo Arie
    Wat denk je de kracht van de herhaling...hi..hi..
    Maar het werkt wel zie wat ik vond uit een brief wisseling met galerie Arnold

    Wij brengen in april 2013 de biografie uit van Gerard Delfgaauw. De meeste informatie is afkomstig van zijn zoon Gerard Delfgaauw jr. (89 jaren oud inmiddels, maar met een uitstekend geheugen) die ons ook heel veel duidelijkheid heeft verschaft over de pseudoniemen van Gerard Delfgaauw.
    Alles zal in het boek beschreven worden, ook staat al een gedeelte hiervan op de site.
    Vader Gerardus Johannes (gerard) Delfgaauw 1982-1947
    heeft "volgens zijn zoon" nooit en te nimmer les gegeven aan wie dan ook. Zijn atelier was hem heilig en daar mocht ook niemand komen, ook niet zijn kinderen.
    Ik weet dat er nog een neef van Delfgaauw is, een zekere George Delfgaauw 1888-1964
  • Re: Iemand een idee ...Goebel??

    20 juni 2016 21:24
    Nou zeg laat ik er nu nog 1 vinden met dezelfde signatuur....

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.