Informatie gezocht

Wie kent deze schilder ?

Gepost door Philippe58 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie kent deze schilder ?

    18 mei 2016 13:22
    Goedemiddag,
    Ik ben Philippe uit Frankrijk, 58 jaar. Ik woon en werk in Nederland. Ik woon in Drenthe en werk in Friesland.
    Ik heb van mijn schoonouders een klein schilderij als cadeau gekregen. Het staat links onder een handtekening, maar ik kan deze op internet niet vinden.
    Misschien iemand van jullie, weet wie het is.





    Philippe



    3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/05/2016 13:36 door Philippe58.
  • Re: Wie kent deze schilder ?

    18 mei 2016 14:04
    De signatuur luidt (sans aucun doute) "Bern.A.v.Beek" en staat voor Bernardus Antonie van Beek (1875-1941).

    Hier kunt u veel gegevens over hem vinden: [rkd.nl]

    Op Marktplaats worden twee soortgelijke werken van hem te koop aangeboden:

    [www.marktplaats.nl]



    2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/05/2016 14:15 door Hart.
  • Re: Wie kent deze schilder ?

    18 mei 2016 14:29
    hi Hart,

    Oh wat super snel. ja, dat is deze aantekening. Erg lief, om zo snel te beaantwoorden.
    Ik ga verder lezen.
    Philippe
  • Re: Wie kent deze schilder ?

    23 mei 2016 00:17
    Hallo Philippe,

    Ik heb geen bericht over het schilderij, maar vond het leuk te lezen dat u in Drenthe woont en in Friesland werkt. Mijn man is ook Frans en wij wonen ook in het noorden, in Friesland. Altijd leuk om te lezen dat er meer mensen uit Frankrijk in Noord-Nederland wonen :)

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.