Informatie gezocht

Wie weet welke schilder en schilderij dit is?

Gepost door Museumman 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Wie weet welke schilder en schilderij dit is?

    27 mei 2016 12:09
    Beste Forumers,

    Dit schilderij hangt al een enige tijd in het huis waar ik op kamers woon. In de bijlage heb ik een foto van het schilderij en de handtekening toegevoegd. Ik denk dat het een namaker is van de Russische schilder "ALEXEJ ALEXEJEWITSCH HARLAMOFF (RUSSIAN, 1840-1925)" met de naam van het echte schilderij "summertime". [www.christies.com] <- Dit is een link naar dat schilderij

    Maar ondanks dat het een namaak is vind ik hem toch heel goed gelukt en vraag ik mij af wie deze schilder is? Zijn handtekening is niet bekend.

    Alvast hartelijke dank voor jullie reacties.

    Met vriendelijke groet,

    Museum Man
  • Re: Wie weet welke schilder en schilderij dit is?

    27 mei 2016 15:22
    Witte signaturen zijn vrijwel altijd uit een grote Aziatische duim gezogen. Dit is massaproductie. Mag ik eraan toevoegen dat ik uw oordeel over de kwaliteit niet deel? Ik heb gelukkig nog nooit een lekkere meid met zulke griezelige handjes gezien.
  • Re: Wie weet welke schilder en schilderij dit is?

    31 mei 2016 13:55
    Thanks voor je feedback!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.