Informatie gezocht

Info over schilders/kunstenaars

Gepost door Peter 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Info over schilders/kunstenaars

    09 november 2003 11:48
    Hallo,

    Ik heb schilderijen van een aantal schilders, maar ik kan niets vinden over de schilders op het internet.
    Misscien dat iemand iets weet van de volgende namen.

    E. van der Ven
    H. van Santen
    Anthony Beek

    Het zijn plakaatverf schilderijen van boeren omgeving, en ook van een eenzame man in een bootje midden op een meer.

    Ook heb ik een pen tekening met de naam "Zwerver" er onder.

    Hopelijk kan iemand mij iets meer vertellen (als er iets te vertellen is).

    Alvast mijn dank!

    Groeten:
    Peter
  • Re: Info over schilders/kunstenaars

    27 januari 2004 17:05
    E. van der Ven (Manus) is mijn overgrootvader, dus ik kan je best iets over hem vertellen, kijk ook eens naar www.devalk.com/kunstenaars/ven/ven.html . Hij staat in de scheen. Ik ben erg benieuwd wat voor schilderijen je van hem hebt.
  • Re: Info over schilders/kunstenaars

    14 februari 2004 10:40
    ik heb mijn werkstuk over schilderijen ik wil graag infoover schilderijen ikheb haast overal gezoekt maar nee ik heb het niet gevonden jammer hebt u wat info voor mij dan wil ik dat u datnaar mij meelt a.u.b

    bedankt alvast groetjes Rosita
  • Re: Info over schilders/kunstenaars

    17 februari 2004 14:13
    ik wil informatie weten over hoe je een huis moet schilderenwant ik wil mijn flat gaan schilderen.
    kun je daar informatie over er vertellen a.u.b alvast bedankt
    groetjes ruby
  • Re: Info over schilders/kunstenaars

    18 februari 2004 18:08
    eey kunnen jullie naar mij een bericht sturen want ik heb mijn werkstuk overschilderijen en ik heb nergen iets over schilderijengevoden kan u mij helpen a.u.b groetjes mail me trug
  • Re: Info over schilders/kunstenaars

    10 juni 2008 20:54
    Beste Peter,

    Toevallig heb ik ook een schilderij van H. van Santen. Soortgelijke setting. Landschap met heide. Ik kan ook niks vinden van deze schilder, dus vroeg me af of jij inmiddels al wat meer weet van deze schilder. Ik hoor het graag.

    Mvg Thijs
  • Re: Info over schilders/kunstenaars

    23 september 2008 16:03
    Ik heb ook een schilderij van H. van Santen.

    2 houthakkers met paardensleep in het bos.

    gaarne ook verdere informatie over de heer van Santen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.