Informatie gezocht

Informatie over schilder De Roover

Gepost door markdevos 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Informatie over schilder De Roover

    03 december 2016 15:03
    Wie heeft meer informatie over deze schilder De Roover? Zoektocht op internet geeft nog geen uitsluitsel.

    Met vriendelijke groet,
    Mark
  • Re: Informatie over schilder De Roover

    03 december 2016 16:25
    Hoi Mark,
    Vermoedelijk iemand uit Belgiƫ die dit heeft gemaakt omdat De van De Roover met hoofdletter is geschreven.
    Er zijn misschien mensen die dit nog een leuke voorstelling vinden maar daar behoor ik echter niet toe. Als ik het in mijn bezit had zou ik het daarom zo snel mogelijk naar de kringloop brengen.
  • Re: Informatie over schilder De Roover

    03 december 2016 22:22
    Dank voor de reactie mp.kunst. Ik zat zelf ook al op het spoor van Vlaanderen. Kom daar verschillende werken tegen van De Roover maar geen info over schilder zelf.

    [jordaens.eu]
  • Re: Informatie over schilder De Roover

    04 december 2016 19:32
    Dank scharrelaar, ik denk zelf dat het iig niet Prosper de Roover is gezien de signatuur. Vraag staat ook uit bij Catawiki, mogelijk dat zij een idee hebben.
  • Re: Informatie over schilder De Roover

    04 december 2016 19:58
    In "Paul Piron" staat Carlo's signatuur met enkel hoofdletters, en Albert's signatuur met hoofd- en kleine letters. Maar de voorletter op het schilderij klopt met geen van beide signaturen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.