Informatie gezocht

Informatie over olieverf schilderij Maurits

Gepost door SjoerdH 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Informatie over olieverf schilderij Maurits

    13 maart 2017 12:10
    Beste allen,
    Wie kan ons meer informatie geven over het schilderij in de bijlage van schilder ‘Maurits’. Wij kunnen geen aanknopingspunten vinden. Wie kan ons helpen aan info over het schilderij (bijv. leeftijd) als over de schilder Maurits?
    Alle tips zijn welkom. Alvast veel dank.
  • Re: Informatie over olieverf schilderij Maurits

    13 maart 2017 12:19
    Het is helaas puur commerciele kitsch. Zulke signaturen zijn dan ook niet serieus te nemen. Geen tijd aan besteden.
  • Re: Informatie over olieverf schilderij Maurits

    08 oktober 2017 20:47
    Wat leuk. Wij hebben denk ik ook een schilderij van deze schilder. Veel mensen vinden deze mooi. Met de vorige opmerking kan ik niet zo veel. Wij hebben deze inderdaad gekocht bij een iemand die veel schilderijen verkocht. Wij hebben een ander schilderij met jullie lijst. Ik zou gaarne vernemen wij dan de echte schilder is als Maurits zijn echte naam niet is.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.