Informatie gezocht

schilder gezocht voor dit schilderij

Gepost door miezjel 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • schilder gezocht voor dit schilderij

    18 maart 2017 17:35
    Goedemiddag allemaal.

    Wellicht even goed mij eerst voor te stellen.
    Ik ben Michel, 30 jaar oud en wonende in omgeving Den Haag.
    In 2006 is mijn grootvader overleden, bij het ruimen van zijn woning troffen wij in zijn kledingkast, achter de spiegel, een schilderdoek aan.
    Helaas is er tot op heden niemand geweest in de familie die mij heeft kunnen vertellen van wie dit doek is. Mijn grootvader en grootmoeder waren geen schilders dus zij kunnen het niet gemaakt hebben. Ook herkennen mijn vader en zijn broer dit schilderij niet uit hun jeugd..

    Toch ben ik tot op de dag van vandaag erg nieuwsgierig naar dit schilderij.
    Wie o wie zou mij meer informatie kunnen verschaffen of mij wellicht op weg kunnen helpen?

    Met vriendelijke en dankbare groet,
    Michel
  • Re: schilder gezocht voor dit schilderij

    18 maart 2017 19:54
    Als het ondertekend is, zou u dan een foto daarvan kunnen uploaden?

    Groet Gerard
  • Re: schilder gezocht voor dit schilderij

    19 maart 2017 09:08
    Hallo Gerard,

    Dank voor je bericht. Het schilderij is niet ondertekend zover ik kan zien. Ook op de achterkant staat geen vorm van tekst of dergelijke.
    Zo te zuezien is het uit de lijst gesneden en wellicht dat daar de ontbrekende ondertekening in zat. dat blijft echter speculeren...

    Groet,

    Michel

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.