Informatie gezocht

W.A. Knip en andere schilders

Gepost door tazzy1972 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • W.A. Knip en andere schilders

    13 september 2017 13:26
    Hallo, bij de zolder opruiming ben ik deze drie schilderijtjes tegengekomen. Op 1 van de schilderijtjes stond r.o. de naam W.A. Knip. De andere twee zijn voor mij niet te lezen. Is er iemand die mij kan vertellen of ik hier idd een werk van W.A. Knip heb en hoe ik er achter kan komen wat de waarde is.
    Alle drie de schilderijtjes hebben een afmeting van ongeveer 20 bij 28 cm

    ik hoor graag jullie bevindingen

    tazzy
  • Re: W.A. Knip en andere schilders

    13 september 2017 13:57
    Zo te zien zijn het ingelijste plaatjes. Daar wijst ook die eenheidsmaat op. Maar dat kunnen we alleen zeker weten zonder die storende spiegeling van het glas.
  • Re: W.A. Knip en andere schilders

    13 september 2017 17:19
    Ohhh sorry ik zal proberen om een betere foto te maken en te uploaden
  • Re: W.A. Knip en andere schilders

    14 september 2017 08:09
    Ik vrees dat je je de moeite wel kunt besparen. Als die dingen allemaal precies even groot zijn en in dezelfde lijstje zitten, dan zijn ze niet door een kunstenaar gemaakt maar door een drukkerij. Bovendien zijn het bekende voorstellingen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.