Informatie gezocht

signatuur

Gepost door Amazone 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: signatuur

    13 september 2017 23:27
    Dit is geen quiz forum. Met een foto van het gehele schilderij van de voor en achterkant komen we al een heel eind.
  • Re: signatuur

    14 september 2017 08:05
    Lees de regels van de Admin en hou je daaraan. Dan hoeft ook niemand je van oneerlijke intenties te verdenken.
  • Re: signatuur

    14 september 2017 16:51
    Wat een rare reactie. Snap niet wat bedoelt wordt met oneerlijke intenties.. Schilderij is al heel lang in onze familie. Was alleen benieuwd of iemand de signatuur herkende
  • Re: signatuur

    14 september 2017 18:18
    Als je wilt weten wie je schilderij gemaakt heeft, dan plaats je een foto van dat schilderij. Zoals de forumregels ook voorschrijven. Tenzij je het schilderij niet op het web wilt hebben. Omdat je het gestolen hebt bijvoorbeeld. Of omdat het van iemand anders is en je het je wilt gaan toeeigenen. Zolang je een vraag hebt over een schilderij dat je niet laat zien, blijf ik wantrouwig.
  • Re: signatuur

    14 september 2017 19:51
    Nou sorry hoor! Wat een wantrouwen! Vraag alleen of iemand het signatuur herkent. Zal mijn zus om de foto vragen!
  • Re: signatuur

    14 september 2017 21:05
    Ja, het is wat he? Vertel maar eindelijk eens waarom we we het schilderij niet te zien krijgen. Dan praten we verder.
  • Re: signatuur

    14 september 2017 21:54
    Dit is het schilderij, maar ik vind die verdachtmakerij niet echt netjes. Meteen ervan uitgaan dat ik het gestolen zou hebben of het zou gaan stelen? Ik ben een vrouw van 65 die totaal geen behoefte heeft om me iets te gaan toe-eigenen laat staan te stelen
  • Re: signatuur

    15 september 2017 20:12
    Het is een schilderij zonder enige marktwaarde. Op de rommelmarkt brengt het misschien een tientje op. Maar de signatuur leek op die van een hele dure schilder, daarom was ik wel benieuwd. Maar het is echt een ding voor de kringloopwinkel.
  • Re: signatuur

    15 september 2017 23:19
    Bedankt, wij vinden het mooi. Denk dat de lijst al meer dan 10 euro opbrengt. Voor ons is het nostalgie!

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.