Informatie gezocht

Joh van Thüringen

Gepost door edmundus 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Joh van Thüringen

    20 oktober 2017 16:36
    Ik bezit een schilderij, olieverf op doek, 80 x 60 cm, dat gesigneerd is met J v Thuringen. Het betreft een groen landschap met water, een drietal vliegende eenden tegen een mooie wolkenpartij. Ik wil graag meer weten van deze schilder en heb daartoe het gehele internet zowat uitgewrongen, maar niets specifieks kunnen vinden. Wel vond ik een Catalogus van de veiling antiek, kunst en curiosa uit oktober 2014 ,van het Veilinghuis Den Haag waarin een werk van Joh. van Thüringen als kavel 114 staat afgebeeld; het is duidelijk een werk van dezelfde schilder dat in mijn bezit is.
    Als bijlage is toegevoegd de signering van de kunstenaar. Wie kan mij er meer over vertellen?
  • Re: Joh van Thüringen

    24 oktober 2017 13:22
    Je hebt gelijk ik heb de naamgeving van schilderij en signering bij het opslaan verwisseld; bijgaand de signering.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.