Informatie gezocht

Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

Gepost door Hendriks 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    08 november 2017 11:19
    Hallo ik heb dit schilderij het is geschildert door v. Zwol of v.zwal. Ik wil graag er meer over te weten komen . is er iemand die mij er meer over kan vertelen bvd



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08/11/2017 11:22 door Hendriks.
  • Re: Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    08 november 2017 12:23
    Het heeft weinig toegevoegde waarde om dezelfde vraag meerdere keren te stellen. Ik zie op het moment drie verschillende topics met oproepen om informatie.
  • Re: Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    08 november 2017 12:51
    Sorry daar voor maar ik heb deze schilderij georven van mijn vader en moeder en die weer van mijn opa en oma dus ik wil graag er meer over te weten komen wie deze kunsschilder ken of er info over hebben als ik op internet kijk is er geen info over te vinden dus daarom dat ik het meerdere malen vraag sorry voor de over last
  • Re: Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    08 november 2017 13:00
    Overlast zou ik het niet willen noemen, het meermaals stellen van dezelfde vraag heeft op dit forum weinig nut, daar er meer gevraagd dan beantwoord word.
    Ik zal eens meezoeken.
  • Re: Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    08 november 2017 13:04
  • Re: Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    08 november 2017 13:17
  • Re: Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    08 november 2017 13:31
    Ik heb net charlote van zwol aan de telefoon gehart maar zij kom mijn vertellen dat zij niet de schilder was van dat schilderij maar toch bedankt voor uw moeite dus mijn zoektocht gaat door mvg
  • Re: Wie o wie heeft info over kunstschilder van Zwol of v. Zwal

    27 juni 2020 15:27
    Ik wil alleen maar zeggen, dat mijn moeder dit schilderij ook heeft. Dus waarschijnlijk geen zak geld waard.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.