Informatie gezocht

Gezocht informatie over schilder de Jong

Gepost door Anonieme bezoeker 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Gezocht informatie over schilder de Jong

    Anonieme bezoeker
    11 november 2017 10:48
    Wie kan mij helpen aan meer informatie over de schilder van bijgevoegde schilderijen.
    Herkomst: kunsthandel De Jong-Bergers, Maastricht, rond 1981.
    Zijn er nog meer werken van de schilder bekend ?
    Bij voorbaat dank,
    Wim



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/11/2017 10:27 door wim49.
  • Re: Gezocht informatie over schilder de Jong

    30 april 2018 15:12
    Hoi, ik ben zelf in het bezit van een drietal schilderijen, echter over de schilder kom ik weinig te weten.
    Ik zag vroeger tijdens mijn werk reeds meerdere schilderijen, allen gekocht bij de jong Berger in Maastricht.
    Meestal vakwerkhuisjes of plekken rond Maastricht.
  • Re: Gezocht informatie over schilder de Jong

    Anonieme bezoeker
    05 mei 2018 15:17
    Hoi Jos, bedankt voor je bericht. Ik had de moed al opgegeven om nog iets te horen.
    Mijn ouders woonden destijds in Maastricht en we kwamen nog wel eens in de Grote Staat. Ik herinner me ook nog wel schilderijen met witte vakwerkhuisjes in de etalage van de Jong-Bergers.
    Mijn twee schilderijen zijn in ergens in de 80-er jaren nog eens een tijdje terug geweest naar De Jong, voor een overzichtsexpositie of zo.
    Ik ben wel geïnteresseerd in een afbeelding van jouw schilderijen. Zou dat mogelijk zijn?
    Groeten, Wim Luijsterburg

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.