Informatie gezocht

Xu Beihong. Oude Print. +/- 1945-1950

Gepost door belt0050 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Xu Beihong. Oude Print. +/- 1945-1950

    01 december 2017 15:37
    LS,

    Wie kan mij meer vertellen over deze print..

    ondertitel zegt volgens Google translate: Japanner( of Dag , daar twijfelt translate over) lang als een klein jaar
    Zoals je kunt zien bij signatuur is er helaas tekst vervaagd.
    Print is ingelijst door Kunsthandel Krooshof uit Deventer. Adres sticker met 4 cijferige telefoonnummer (2915)

    Komt deze aquarel maar 1 keer tegen te weten bij The Scanlan collection. Maar als reproductie ben ik deze nog niet tegengekomen. Dit in tegenstelling tot zijn paarden...Xu Behong heeft van sommige voorstellingen meerder schilderijen/aquarellen gemaakt en wellicht ook prints, waarschijnlijk om geld bijeen te verzamelen voor de Chinese soldaten die ten tijde van WOII hebben geleden onder de japanners...

    [thescanlancollection.com]

    afmetingen totale print incl ondertitel : 54 x 35 cm
    afmeting print voorstelling: 44 x 26 cm

    Mag ik aan deze print een waarde toekennen? en zo ja en welke prijsklasse?

    alvast bedankt
  • Re: Xu Beihong. Oude Print. +/- 1945-1950

    03 december 2017 14:06
    De waarde van vergeelde reproducties met een tekst in vijf talen is nul euro.
  • Re: Xu Beihong. Oude Print. +/- 1945-1950

    04 december 2017 08:40
    Beste sytse,

    Dank voor je antwoord. Ik hou nog even slag om de arm..Na enig speurwerk ben ik erachter gekomen dat op Catawiki eenzelfde print, echter andere voorstelling, voor 550 euro is geveild...

    M.v.g Tonny

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.