Informatie gezocht

Schilderij signatuur W. van Brakel

Gepost door Roelina 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilderij signatuur W. van Brakel

    18 januari 2018 16:17
    Dit schilderij heeft als signatuur W. van Brakel. Wie heeft meer informatie over deze schilder? Hoe oud is het schilderij? Kan iemand mij iets meer hierover vertellen?



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/01/2018 18:38 door Roelina.
  • Re: Schilderij signatuur W. van Brakel

    21 januari 2018 18:39
    Wie kan mij iets meer vertellen over dit schilderij? Het heeft als signatuur W. van Brakel. Ik kan echter nergens iets vinden over deze schilder. Heeft iemand enig idee hoe oud dit schilderij kan zijn? Weet iemand iets meer over deze schilder? Wat kan de waarde zijn van dit schilderij. Het schilderij is m.i. erg vervuild door haardvuur (rook).
  • Re: Schilderij signatuur W. van Brakel

    21 januari 2018 20:33
    Wellicht Wybe van Brakel?
  • Re: Schilderij signatuur W. van Brakel

    21 januari 2018 21:25
    Dat is inderdaad ook de enige van Brakel die ik kan vinden.
  • Re: Schilderij signatuur W. van Brakel

    21 november 2018 13:51
    Hallo Roelina,
    Helaas kan ik je ook niets meer vertellen dan wat er al geschreven is. Maar wij hebben eveneens een schilderij met die signatuur en met hetzelfde onderwerp. Ons schilderij komt uit de erfenis van mijn schoonouders. Het is wat vuil en de vernis is nogal vergeeld.
    De achterkant geeft geen enkel aanknopingspunt. Maar mocht je onderhand nog wat uitgevist hebben dan horen wij dat graag.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.