Informatie gezocht

J de Sinay?

Gepost door zjee2611 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • J de Sinay?

    26 februari 2018 14:31
    Hallo,

    bij de aankoop van ons nieuwe huis is bijgevoegd schilderij in onderling overleg achtergelaten door de vorige bewoners. Ik heb al een poos op internet gezocht, maar voor zover ik de handtekening kan ontcijferen vind ik helaas niets. Ook de vorige bewoners kunnen ons niet verder helpen.
    Weet iemand wellicht wie de schilder is?

    Grt, Roger.
  • Re: J de Sinay?

    26 februari 2018 16:33
    Ik denk eerder dat er J de Graaf staat. Het schilderij kan worden toegeschreven aan Jochem de Graaf. Tenminste als de schilder Jochem de Graaf echt bestaat. Als ik zie waar zijn werk wordt aangeboden en hoeveel er over zijn achtergrond bekend wordt gemaakt dan zit ik toch te denken aan een Aziatisch kunstatelier waar schilderijen per strekkende meter worden vervaardigt.



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/02/2018 16:43 door mp.kunst.
  • Re: J de Sinay?

    26 februari 2018 17:49
    Super, hartstikke bedankt! Die naam had ik er echt niet uitgehaald, nu weet ik waar ik moet zoeken.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.