Informatie gezocht

Schilder G.vd Wiel

Gepost door Carolina2 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilder G.vd Wiel

    12 juni 2018 17:01
    Wie kan mij info geven over de schilder G vd Wiel? Is dit een bekende Schilder?
    Zijn de schilderijen iets waard?
    Ik kan niets vinden via Google



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2018 17:20 door Misty2001.
  • Re: Schilder G.vd Wiel

    12 juni 2018 17:18
    Ik wil dus graag weten of deze schilderijen van G vd Wiel iets waard zijn. 1 is geschilderd op canvas en de andere op 1 paneel.
    Thanks!
  • Re: Schilder G.vd Wiel

    12 juni 2018 19:00
    Misty
    Deze twee schilderijen zijn gemaakt door een Kopiist.

    Hij of zij heeft het wereldberoemde schilderij Meisje met de Parel van Johannes Vermeer gekopieerd en daar is lef of grootheidswaanzin voor nodig. Het resultaat zal voor veel mensen een gruwel zijn en dat heeft effect op de waarde want die zal de 2 euro niet ontstijgen.

    Daarnaast heeft hij ook nog een kopie gemaakt van de Goudweger van de schilder Salomon Koninck. Mogelijk iets minder beroemd dan het meisje met de parel en daarom ook iets minder waard vrees ik.

    Ik hoop niet dat u teleurgesteld bent in de waarde maar het voordeel is dat de inboedelverzekering niet aangepast hoeft te worden.


    Graag laat ik je de originele schilderijen zien ter vergelijking.
  • Re: Schilder G.vd Wiel

    12 juni 2018 21:09
    Héél erg bedankt!
    Ik dacht trouwens dat goede kopieën ook wat waard zijn. Ze zijn werkelijk mooi!
  • Re: Schilder G.vd Wiel

    14 juni 2018 00:56
    Prima dat u ze mooi vind.....zijn vreselijk vergeleken bij de echte werken...

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.