Informatie gezocht

kunstschilder M. Vervoort

Gepost door Joyce 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • kunstschilder M. Vervoort

    03 november 2005 16:12
    Goedemiddag,

    Ik heb een schilderij dat is gesigneerd door M. Vervoort. Het schilderij heeft de naam "3 God's uitverkorenen" en stelt 3 bloemen voor. Het is een nogal abstract schilderij. Weet iemand iets over deze schilder te vertellen??

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groet

    Joyce.
  • Re: kunstschilder M. Vervoort

    07 januari 2015 00:45
    Zit net Tussen Kunst en Kitch van 19 november 2014 te kijken en daar is een ander schilderij van deze M. Vervoort uit 1820 te zien (stilleven met wild). Volgens de kenner Willem Jan Hoogsteder is deze Vervoort totaal onbekend en in geen boek te vinden maar hij vindt het schilderij in de uitzending van uitzonderlijk goede kwaliteit.
    Ik zie dat je vraag al van 9 jaar geleden is, dus wellicht weet je inmiddels al veel meer, maar omdat ik hier geen reacties zag dacht ik kom, ik zal toch even melden wat ik op tv zie.
    Misschien heb je er wat aan.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.