Informatie gezocht

Schilderij van Sluitkamp... (info?)

Gepost door H van Rij 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Schilderij van Sluitkamp... (info?)

    20 maart 2000 22:12
    Ik heb hier een schilderij van ene Sluitkamp het is een schilderij met een heide landschap en een huisje. Verder loopt er een heidepad met karresporen. Weet iemand wat over deze schilder ? het jaartal van het schilderij ? En misschien de waarde ? Stuur A.U.B. Een e-mail erover. naar: rijsteen@kabelfoon.nl
  • Re: Schilderij van Sluitkamp... (info?)

    11 februari 2001 21:03
    : Ik heb hier een schilderij van ene Sluitkamp het is een schilderij met een heide landschap en een huisje. Verder loopt er een heidepad met karresporen. Weet iemand wat over deze schilder ? het jaartal van het schilderij ? En misschien de waarde ? Stuur A.U.B. Een e-mail erover. naar: rijsteen@kabelfoon.nl

    Mijn ouders hebben ook een schilderijtje van Sluitkamp. Het is een voorstelling van een kokkelvisser in de stijl van de Haagse School.
    Ik denk dat het geschilderd is in de jaren dertig.
    Heeft u inmiddels een reactie gekregen over de schilder zou ik daar graag iets meer over willen weten.
  • Re: Schilderij van Sluitkamp... (info?)

    20 februari 2001 21:38
    :ook wij hebben een schilderij van Sluitkamp ook heide met een zandweg in het midden een kar met paard en in de verte een kerktoren .Ook wij zijn op zoek naar meer informatie .Schilderij komt uit familie erfenis.Graag reactie. : Ik heb hier een schilderij van ene Sluitkamp het is een schilderij met een heide landschap en een huisje. Verder loopt er een heidepad met karresporen. Weet iemand wat over deze schilder ? het jaartal van het schilderij ? En misschien de waarde ? Stuur A.U.B. Een e-mail erover. naar: rijsteen@kabelfoon.nl

    : Mijn ouders hebben ook een schilderijtje van Sluitkamp. Het is een voorstelling van een kokkelvisser in de stijl van de Haagse School.
    : Ik denk dat het geschilderd is in de jaren dertig.
    : Heeft u inmiddels een reactie gekregen over de schilder zou ik daar graag iets meer over willen weten.
  • Re: Schilderij van Sluitkamp... (info?)

    07 december 2014 20:27
    Vandaag ontdekt dat in mijn kamer ook een Sluitkamp hangt. In het centrum een boerderij met rechts daarnaast een schuur een boom en nog een schuur. Vanuit links en rechts een pad dat naar het centrum toeloopt. Hebt u een verwijzing naar site of iets degelijks? Ben benieuwd . Bedankt.
  • Re: Schilderij van Sluitkamp... (info?)

    07 december 2014 21:36
    Het vreemde aan deze vraag is dat de naam Sluitkamp helemaal niet bestaat. De Namendatabank Familienamen van het Meertens Instituut kent de naam niet, het RKD kent geen schilder van die naam en zelfs Google kent geen mensen die zo heten. Zouden dan vijf vraagstellers allemaal fout lezen? Dat kan, het is al eerder voorgekomen.
  • Re: Schilderij van Sluitkamp... (info?)

    13 maart 2016 20:16
    Ik heb ook een sluitkamp. Wel gesigneerd, niet gedateerd. Voorstelling van boten.
    mvg.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.