Informatie gezocht

Schilder W.Cats +/- 1930

Gepost door Jan Notenboom 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Schilder W.Cats +/- 1930

    02 april 2000 15:01
    Wie weet er iets te vertellen over de schilder W. Cats. Ben in het bezit van een door hem (of misschien haar) geschilderde Aquarel van een heidelandschap.
    Jan Notenboom
  • Re: Schilder W.Cats +/- 1930

    02 april 2000 18:44
    : Wie weet er iets te vertellen over de schilder W. Cats. Ben in het bezit van een door hem (of misschien haar) geschilderde Aquarel van een heidelandschap.
    : Jan Notenboom
    Als je een aantal vragen hebt, stel die dan in 1 boodschap en zet deze pagina niet helemaal vol met herhalingen en nieuwe vragen.
  • Re: Schilder W.Cats +/- 1930

    16 april 2000 21:31
    Beste Inge,
    Het apart aanmelden van de vragen over de drie verschillende schilders heb ik met opzet gedaan om er voor te zorgen dat in een oogopslag duidelijk is waar de vraag over gaat. Dat maakt het zoeken in een dergelijke nieuwsgroep een stuk duidelijker.
    Dat dezelfde berichten meerdere keren op het scherm verschijnen heeft te maken met de onvolkomenheid van dit systeeem.
    Kennelijk is het niet beveiligd op dubbelklikken.
    En dan ben ik tot slot nieuwsgierig of je misschien ook een sreiues antwoord hebt op de door mij gestelde vragen.
    Als dat zo is zou ik daar zeer blij mee zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Jan Notenboom


Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.