Informatie gezocht

B.C. Koekkoek / Hermanus Koekkoek

Gepost door sanne Pit 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • B.C. Koekkoek / Hermanus Koekkoek

    06 mei 2000 13:48
    Ik ben op zoek naar plaatjes van schilderijen van "koekkoek". Mijn oma is in het bezit van een "koekkoek". Een aquarel van "rockanje" (zeeland). Zij heeft het gekocht in Rotterdam in 1936 en wil graag weten of het van 1 van de beroemde schilders is.
    Maak mijn oma blij! Ik dank u bij voorbaat.
  • Re: B.C. Koekkoek / Hermanus Koekkoek

    07 mei 2000 17:09
    : Ik ben op zoek naar plaatjes van schilderijen van "koekkoek". Mijn oma is in het bezit van een "koekkoek". Een aquarel van "rockanje" (zeeland). Zij heeft het gekocht in Rotterdam in 1936 en wil graag weten of het van 1 van de beroemde schilders is.
    : Maak mijn oma blij! Ik dank u bij voorbaat.
    -----
    -----
    Ik wil oma best een beetje helpen, maar: Er zijn 14 bekende schilders
    uit de familie Koekkoek.
    Dus, moet je kijken of er een voorletter is, de voorstelling exact omschrijven, beter nog een digitale foto van het schilderij en de signatuur naar mij opsturen.
    En dan komen we er wel uit.
    Gerrit Heemskerk
  • Re: B.C. Koekkoek / Hermanus Koekkoek

    14 augustus 2000 15:08
    : : Ik ben op zoek naar plaatjes van schilderijen van "koekkoek". Mijn oma is in het bezit van een "koekkoek". Een aquarel van "rockanje" (zeeland). Zij heeft het gekocht in Rotterdam in 1936 en wil graag weten of het van 1 van de beroemde schilders is.
    : : Maak mijn oma blij! Ik dank u bij voorbaat.
    : -----
    : -----
    : Ik wil oma best een beetje helpen, maar: Er zijn 14 bekende schilders
    : uit de familie Koekkoek.
    : Dus, moet je kijken of er een voorletter is, de voorstelling exact omschrijven, beter nog een digitale foto van het schilderij en de signatuur naar mij opsturen.
    : En dan komen we er wel uit.
    : Gerrit Heemskerk
    Beste meneer Heemskerk,
    Vriendelijk bedankt voor uw reactie. De foto's die ik van het schilderij heb gemaakt zijn volgende week klaar, dan stuur ik ze graag naar u op. Wat is uw email?
    PS: Excuses voor de erg late reactie!
    Groet,
    Sanne Pit

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.