Informatie gezocht

Jan Dibbets en Picasso

Gepost door Marjolijn Christianen 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Jan Dibbets en Picasso

    08 maart 1999 22:28
    Wie kan mij aan informatie over de fotograaf Jan Dibbets helpen?
    Ik zit in 6vwo en ben namelijk bezig met een eindexamenscriptie voor het vak tekenen en wil daarin de overeenkomsten en verschillen in de manier van uitbeelden van 360 graden, tussen Jan Dibbets en Picasso proberen te vinden. Dibbets fotograveerd vanuit een standpunt terwijl picasso op het object heen loop en de verschillende aanzichten schilderd.
    Informatie die hierop slaat kan ik goed gebruiken. Vooral die over Jan Dibbets(imformatie hierover is schaars)
  • Re: Jan Dibbets en Picasso

    Carla Derks
    26 mei 2000 17:52
    Hallo marjolijn
    Ik ben ook op zoek naar informatie over Jan Dibbets. Jou bericht je is dan wel al een jaar oud, maar misschien kun jij me verder helpen om de juiste internet pagina´s te vinden.
    Groetjes Carla
  • Re: Jan Dibbets en Picasso

    17 november 2000 21:53
    Hallo marjolijn,
    Indien je nog steeds op zoek bent naar info over Jan Dibbets, stuur mij dan een e-mail, ik heb bijzonder veel informatie van hem beschikbaar.
    m.vr.gr.
    Carola Filippo
  • Re: Jan Dibbets en Picasso

    22 januari 2001 17:43
    Beste Marjolein
    Ik schrijf eveneens een scriptie over Jan Dibbets. Voor mijn studie journalistiek. Ik ben nog maar net begonnen en heb nog niet zo veel informatie gevonden. Mail me even wat je nog zoekt en wat je al hebt, dan kunnen we onze informatie misschien uitwisselen. Ik ben in ieder geval nog opzoek naar een biografie over Jan Dibbets.
    Bedankt en hopelijk hoor ik nog van je
    Groet Florian dunselman

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.