Informatie gezocht

Barbara Hepworth

Gepost door Jiska Verhoeven 
Steun de Museumserver en help ons deze dienst in de lucht te houden. Ziet u geen advertenties of blokkeert u de Adsense Cookies, overweeg dan een donatie. Dank!

  • Barbara Hepworth

    09 maart 1999 12:17
    Naar aanleiding van een excursie van mijn school, Academie St. Joost te Breda zou ik graag informatie willen over de kunstenares Barbara Hepworth. Bij voorbaat dank.
  • Help please!

    06 mei 1999 13:17
    I own a De-Ruiter Dutch steel cruiser and would like to find out more about the history of De-Ruiter boats.
    Can you please suggest a likely source of information?
    Many Thanks
    Bernard Bowler
  • Re: Barbara Hepworth

    20 april 2000 21:43
    : Naar aanleiding van een excursie van mijn school, Academie St. Joost te Breda zou ik graag informatie willen over de kunstenares Barbara Hepworth. Bij voorbaat dank.
    Naar aanleiding van mijn excursie met de sint joost academie zoek ik momenteel ook informatie over barbara hepworth. Zou je daarom de informatie die je gehad hebt door willen sturen, bij voorbaat dank
  • Re: Barbara Hepworth

    12 december 2000 09:22
    : : Naar aanleiding van een excursie van mijn school, Academie St. Joost te Breda zou ik graag informatie willen over de kunstenares Barbara Hepworth. Bij voorbaat dank.
    : Naar aanleiding van mijn excursie met de sint joost academie zoek ik momenteel ook informatie over barbara hepworth. Zou je daarom de informatie die je gehad hebt door willen sturen, bij voorbaat dank
    Naar aanleiding van een ckv2 werkstuk zoek ik ook informatie over Barbara Hepworth. Zou je de informatie die je gehad heb ook naar mij willen sturen. Bij voorbaat dank.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.