Informatie gezocht

ik heb een siebens

Gepost door Martijn van Hoof 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • Re: ik heb een siebens

    jos
    30 juni 2005 13:02
    als het om de schilder A siebens gaat .Zijn werken zijn te zien in musea kempenland in eindhoven mijn vraag aan u is waar heeft u hem gekocht want zelf heb ik 4 werken van hem en ze zijn per stuk 5000 euro waard ik weet niet wat u betaald heeft maar het maakt mij nieuwschierig met vriendelijke groet Jos
  • Re: ik heb een siebens

    jos
    30 juni 2005 13:03
    als het om de schilder A siebens gaat .Zijn werken zijn te zien in musea kempenland in eindhoven mijn vraag aan u is waar heeft u hem gekocht want zelf heb ik 4 werken van hem en ze zijn per stuk 5000 euro waard ik weet niet wat u betaald heeft maar het maakt mij nieuwschierig met vriendelijke groet Jos

  • Re: ik heb een siebens

    jos
    30 juni 2005 13:06
    sorry maar ik bedoel ook de zelfde A sibens net zoals jan sleegers het schrijft
  • Re: ik heb een siebens

    27 april 2006 22:03
    Ik heb twee schilderijen A.Sibens, wie kan mij wat over de schilder, zijn oevre en tijd te vertellen?Jan Sleegers schreef:

    > Is het de schilder A. SIBENS.

  • Re: ik heb een siebens

    02 juli 2008 21:01
    ik heb zelf ook een a siebens geerft van mijn oom
    schilder heeft geleefd in eindhoven heb ik begrepen
  • Re: ik heb een siebens

    02 juli 2008 21:04
    zelf heb ik ook een siebens thuis hangen formaat 1.00mtr bij 0.65cm landschap net schilderij
  • Re: ik heb een siebens

    27 februari 2011 16:08
    Hallo Forumgenoten,

    Ik heb een A.Sibens schilderijtje kunnen kopen.
    Het stelt een boerderijtje voor.
    Ik vind het zelf heel mooi.
    Kan iemand mij vertellen, wat dit schilderij waard is?
    Ik kan foto,s mailen.

    Groeten Henk
  • Re: ik heb een siebens

    28 februari 2011 23:54

    Hallo Jos.

    Ik wil je mijn schilderijtje van a.Sibens laten zien.

    Groeten, Henk Poelwijk
  • Re: ik heb een siebens

    08 januari 2012 13:59
    jos Schreef:
    -------------------------------------------------------
    > als het om de schilder A siebens gaat .Zijn werken
    > zijn te zien in musea kempenland in eindhoven
    > mijn vraag aan u is waar heeft u hem gekocht want
    > zelf heb ik 4 werken van hem en ze zijn per stuk
    > 5000 euro waard ik weet niet wat u betaald heeft
    > maar het maakt mij nieuwschierig met vriendelijke
    > groet Jos


  • Re: ik heb een siebens

    08 januari 2012 15:40
    dag Jos, ik weet helemaal niet hoe deze pagina werkt. ik viel er gisteren in, omdat ik in google ingaf :eindhovense schilder siebens. omdat jij er het meest van lijkt te weten heb ik mijn reactie gestuurd.
    het eerlijke antwoord is, mijn stiefvader kwam uit eindhoven en hij verkeerde in schilderskringen, ook later in Haarlem. ofwel (jan korthals) ze schonken hem hun werk ofwel hij heeft het in de jaren 50 of zelfs daarvoor gekocht.ons staan ze ontzettend in de weg want we wonen klein.als iemand ze goedkoop (wat is dat tegenwoordig) wil kopen, dan graag.
    vriendelijke groet , opzitter
  • Re: ik heb een siebens

    09 januari 2012 15:05
    deze berichten geven wat verwarring over de spelling van de naam. ik heb de signatuur nu goed bekeken en er staat A.Sibens van deze signatuur zijn er scilderijen in het genoemde museum
  • Re: ik heb een siebens

    19 juni 2012 22:52
    Wij hebben ook een schilderij van A Siebens.
    Wat ik er van weet is dat hij uit Eindhoven komt. Ik heb ook gehoord van mijn opa dat hij alleen schilderde als hij dronken was.
  • Re: ik heb een siebens

    20 juni 2012 10:49
    Zoek eens onder de naam Adrianus Petrus Sibens of Janus Sibens (1906-1964)
  • Re: ik heb een siebens

    23 augustus 2012 11:01
    Ik heb ook een Sibens, gesigneerd met A Sibens! Het betreft een sneeuwlandschap. Mijn ouders hebben het schilderij begin jaren '40 gekocht toen ze in Einhoven woonden. Begin dit jaar is mijn moeder overleden en heb ik het schilderij geërfd. Het is in goede konditie. Vraag me af wat de waarde is, waar ik dat kan checken en wie het eventueel wil kopen.
  • Re: ik heb een siebens

    02 december 2013 09:02
    Ik heb een schilderij van een heidelandschap gesigneerd met J.Siebens dit wil ik eventueel verkopen.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.