Te koop gevraagd / aangeboden

J.W.Liefers

Gepost door johnvanveen 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • J.W.Liefers

    05 september 2009 17:29
    Ik ben op zoek naar foto's van schilderijen van mijn schoonvader J.W.Liefers.
    Hij was een verdienstelijk amateur schilder en werkte in de 2e helft van de vorige eeuw in Hattem/Wapenveld.
    Eventueel wil ik uw schilderij ook aankopen.
  • Re: J.W.Liefers

    05 mei 2010 14:32
    wij zijn in het bezit van een schilderij van J.W. Liefers. Een landschap met water.

    J.H. de Bordes
  • Re: J.W.Liefers

    05 mei 2010 17:08
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Kunt u een foto van het schilderij van J.W. Liefers toezenden?
    Bent u eventueel bereid het schilderij te verkopen?

    vriendelijke groet,

    John van Veen/Hannie Liefers
    tel 0384526041
  • Re: J.W.Liefers

    06 mei 2010 07:34
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij zijn ons fototoestel even kwijt. We hopen het nog wel terug te vinden maar kunnen het vreemd genoeg niet vinden. U mag wel komen kijken. Wij wonen in Zwolle. Ons telefoonnummer is 038 4658771, 06 10709558.

    Vriendelijke groet,
    Henk en Tineke de Bordes
  • Re: J.W.Liefers

    06 mei 2010 11:13
    Geachte heer/mevrouw,

    Nog als toevoeging. U mag het schilderij kopen wat ons betreft. Het heeft voor ons geen emotionele waarde. De afmeting is 40 x 30. Het is geschilderd op hardboard. De voornaamste kleuren zijn groen en blauw, een water met waterlelies en bomen en het schilderij heeft een lichtgroene lijst. Achterop staat met potlood geschreven J.W. Liefers, Wapenveld en het is geschilderd in 1978.

    Doet u maar een bod als u wilt.


    Vriendelijke groet,
    J.H. de Bordes
  • Re: J.W.Liefers

    14 maart 2018 17:12
    Beste Johan,
    Ik heb een heel mooi beeldje in mijn bezit van J.W. Liefers, Nachtegaalstraat 51 Wapenveld. Het is een houten beeldje van een rentenier. Het is uit hout gestoken en ongeveer 25 cm hoog. Mocht je interesse hebben, hoor ik het wel.
    Groet Joost

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.