Te koop gevraagd / aangeboden

H.A.Jaarsma en peter Brouwer

Gepost door brouwer 
Met uw steun kan de Museumserver dit forum blijven uitbaten.

  • H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    24 september 2009 14:44
    Ik ben een liefhebber van de werken van Haaike Abraham JAARSMA en Peter BROUWER. Mocht U iets te koop hebben anders dan voor een gallerieprijs, wilt U me dan mailen?
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    18 februari 2011 11:36
    Hallo,

    Ik heb een Jaarsma te koop. Waar kan ik een foto van het schilderij naar toe sturen?

    M.v.g. Peter
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    07 juni 2011 09:17
    Hallo Peter,

    Ben je nog in het bezit van deze Jaarsma?
    Dan ben ik geïnteresseerd.

    Groetjes,
    Miek
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    07 juni 2011 10:19
    Ik heb twee werken van Jaarsma (prive bezit), die zijn te bekijken via www.artdubois.nl.
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    25 december 2013 19:08
    Oude discussie weliswaar, maar ik voeg graag een foto toe van een Jaarsma schilderij uit 1913 "de haringvloot vaart uit" dat ik onlangs op een veiling kocht.

    Uit de biografieën maak ik op dat vooral zijn latere werk (vanaf 1940) interessant zou zijn.

    "Werk uit de eerste periode (1920-1930), vertoont elementen van de lerende en onderzoekende kunstenaar. Het latere werk (1940-1968) is ontwikkeld en toont prachtige zeeen met een losse toets neergezet."

    Onzin wat mij betreft, oordeelt u zelf...!



    1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/12/2013 23:38 door Haverkamp.
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    07 september 2015 23:17
    Heeft u dit doek nog?
    email uw none-gallery price.

    kindest regards,
    Capt. Dan
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    28 september 2015 13:11
    Ik heb al jaren een schilderij op zolder liggen, formaat 61 x 50 cm, ondertekend door H.A. Jaarsma. Als ik het goed lees is het jaar waarin het is geschilderd 1931. Het betreft een schilderij van een Urker kotter (UK19) met links een vuurtoren die ik niet herken. Het is geschilderd op een soort hardboard plaat. Aangezien ik er verder niets mee doe, wil ik het wel verkopen. Wie heeft er interesse ?
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    02 oktober 2015 21:27
    Hallo

    Als verzamelaar van de schilderijen van Jaarsma heb ik zeker interesse in het schilderij met urker kotter en vuurtoren.Heeft u het schilderij nog?
    Groet Sijas
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    03 februari 2016 19:17
    Ik heb ook een Jaarsma te koop. Afmeting 80x70, olieverf op board.

    Het werk heeft op de overzicht tentoonstelling in Harlingen gehangen en is opgenomen in het boek ‘Geen zee te hoog'
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    03 februari 2016 19:24
    Wat vraag je voor dit werk?
  • Re: H.A.Jaarsma en peter Brouwer

    03 februari 2016 20:30
    Ik krijg waarschijnlijk nooit meer het bedrag wat ik er voor gegeven heb.
    Maar wat is het momenteel waard, geen idee? Doe maar een goed bod.

    Reacties graag via mijn emailadres wat zichtbaar wordt als je op mijn naam klik.

Powered by phorum. Template based on Bluelime by Scriptmonkeys. If there are any problems with the forum, please contact the webmaster.